Op zondag 21 juli presenteren we in samenwerking met DB’s de Argentijnse band Angry Zeta! Kom genieten van een gratis concert van deze wervelwind uit Buenos Aires die met traditionele instrumenten een meer dan opzwepende mix speelt van punk, folk, en bluegrass. De setlist bevat zowel eigen werk als traditionele folkliedjes die ze met veel […]
Posted in
Posted in
DB’s & Maximus presenteren: Angry Zeta!
By Leendert