Het Maximus Lentefestival was geweldig! We zijn nog steeds aan het bijkomen… wat hebben we genoten van alle brouwerijen, specialiteiten, livemuziek en nog veel meer. Maar bovenal: jullie. Dank aan alle bezoekers die er zo’n feest van hebben gemaakt! Nog even nagenieten met de foto’s, het volledige album vind je op Facebook.
Posted in
Posted in
Lentefestival: wat een feest!
By Leendert