Waardering 4.5 van 5
Beoordeling
VOLG ONS

Auteur: Leendert

Lentefestival: wat een feest!

Het Maximus Lentefestival was geweldig! We zijn nog steeds aan het bijkomen… wat hebben we genoten van alle brouwerijen, specialiteiten, livemuziek en nog veel meer. Maar bovenal: jullie. Dank aan alle bezoekers die er zo’n feest van hebben gemaakt! Nog even nagenieten met de foto’s, het volledige album vind je op Facebook.

CONTINUE READING Lentefestival: wat een feest! 1 min read
Winkelwagen 0